Czy zakup wody dla pracowników to koszty firmowe?

Czy zakup wody dla pracowników to koszty firmowe?

Zapewnienie wody pitnej pracownikom to obowiązek pracodawcy. Zakup kawy, herbaty czy cukru dla pracowników w wielu firmach traktowany jest jak coś naturalnego. Latem (wraz ze wzrostem temperatury i pragnienia) mogą wzrastać również te wydatki. Czy można zaliczyć je do kosztów firmowych? Sprawdź!

KSeF a obowiązki asystentki – jakie zmiany czekają sekretariaty?

KSeF a obowiązki asystentki – jakie zmiany czekają sekretariaty?

Krajowy System e-Faktur (KSeF) stanie się obowiązkowy dla podatników VAT już od lipca 2024 r. Od 1 stycznia 2025r. obejmie wszystkich przedsiębiorców, którzy zawierają transakcje na polskim rynku B2B (business to business) - a więc między firmami. Jak obowiązkowy KSeF wpłynie na dotychczasowe obowiązki sekretarek i asystentek? Czytaj dalej!

Cyfrowa transformacja sekretariatu - jak mpSekretariat zrewolucjonizuje zarządzanie korespondencją

Cyfrowa transformacja sekretariatu - jak mpSekretariat zrewolucjonizuje zarządzanie korespondencją

W dobie cyfryzacji procesu przechowywania i obiegu dokumentów elektroniczne zarządzanie korespondencją firm i instytucji administracji publicznej staje się standardem. Tym bardziej, że tradycyjne metody przechowywania i organizowania dokumentów są nie tylko nieefektywne, lecz także utrudniają spełnianie wytycznych w zakresie bezpiecznego przechowywania i udostępniania danych. Program mpSekretariat z modułem Książka Korespondencji umożliwi Ci nowoczesne i bezpieczne zarządzanie korespondencją.

Jak prowadzić profesjonalny sekretariat – oprogramowanie do sekretariatu

Jak prowadzić profesjonalny sekretariat – oprogramowanie do sekretariatu

Z pełną świadomością konsekwencji tych słów powiem: Kto nie był nigdy asystentką/ asystentem, ten nie wie, czym jest prawdziwe życie, a kto prowadzi sekretariat, nie narzeka na brak adrenaliny i nudę w pracy. Aby sekretariat działał właściwe, konieczne jest wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych. Ta inwestycja na dłuższą metę obniży koszty działania przedsiębiorstwa, bo usprawni obieg informacji i kontrolę realizacji zadań firmy. Poza tym nie da się dobrze prowadzić sekretariatu bez odpowiednich narzędzi. Dlaczego? Bo zakres realizowanych przez asystentów zadań jest ogromny i nie uda się wspierać innych bez uprzedniego uzyskania odpowiedniego wsparcia.