Sprawdź za darmo funkcjonalności mpSekretariat Online.

Testuj wybrany pakiet przez 30 dni.

APLIKACJA ONLINE DO PROWADZENIA SEKRETARIATU

pracuj w przeglądarce na macOS | Windows | iOS | Android | Linux

mpSekretariat Online

Prowadzenie sekretariatu wprost z przeglądarki internetowej to praca na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Obsługuj elektroniczną książkę korespondencji, planuj spotkania i zadania, zarządzaj projektami, obsługuj działania z zakresu CRM z telefonu, tabletu lub komputera.

Książka korespondencji online

Elektroniczny dziennik korespondencji wraz z dekretacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej

Elektroniczny obieg dokumentów

Przechowywanie, udostępnianie i archiwizacja dokumentów w wersji elektronicznej

Organizacja biura ze wsparciem AI (sztucznej inteligencji)

Zarządzanie kalendarzem, notatkami i przypomnieniami, projektami, masowy mailing

Wsparcie działu HR - sprawy kadrowe

Obsługa wniosków urlopowych, rozliczenia delegacji i kilometrówki, zarządzanie flotą firmy

Wsparcie sprzedaży

Obsługa płatności i zamówień, generowanie i udostępnianie ofert z możliwością akceptacji/opłacenia online

Integracja z systemem Furgonetka

Łatwe zamawianie przesyłek wprost z aplikacji mpSekretariat

Dostępne pakiety

Wybierz pakiet, który najlepiej pasuje do Twojej firmy

Dostępne pakiety uwzględniają potrzeby małych, średnich i dużych sekretariatów firm.

Miesięczny
Roczny
Zaoszczędź do 23%!

Green

29,00 zł
  • 1 oddział
  • 1 aktywny użytkownik
  • 1 GB przestrzeni dyskowej

Gold

99,00 zł
  • 5 oddziałów
  • 5 aktywnych użytkowników
  • 5 GB przestrzeni dyskowej

Platinum

Zadzwoń
  • Liczba oddziałów - według potrzeb
  • Liczba aktywnych użytkowników - według potrzeb
  • Przestrzeni dyskowa - według potrzeb

Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Poznaj naszych klientów

Dowiedz się, dlaczego warto zacząć pracę w mpFirma Online

Korzystam z programu mpSekretariat Online od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona z jego działania. Jest prosty w obsłudze, a dzięki temu, że jest dostępny online, mogę zarządzać obiegiem dokumentów i komunikacją biurową z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.

Maria Wiśniewska

mpSekretariat Online to doskonałe rozwiązanie dla małych i średnich firm. Program jest intuicyjny i łatwo się go uczy, a dzięki automatyzacji obiegu dokumentów i zarządzania komunikacją, znacznie ułatwia organizację pracy biurowej.

Krzysztof Wojciechowski

Jestem bardzo zadowolony z obsługi klienta w mpSekretariat Online. Kiedy miałem jakieś pytania lub wątpliwości, zawsze szybko otrzymywałem pomoc i wsparcie od pracowników.

Bartosz Michalski

mpSekretariat Online to doskonały system do zarządzania dokumentacją, który pozwala mi zaoszczędzić dużo czasu i energii. Jestem z niego bardzo zadowolona i polecam go innym osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą.

Joanna Szymczak

mpSekretariat Online

Pozwól AI przyśpieszyć Twoją pracę!

KSeF a obowiązki asystentki – jakie zmiany czekają sekretariaty?
KSeF a obowiązki asystentki – jakie zmiany czekają sekretariaty?

Krajowy System e-Faktur (KSeF) stanie się obowiązkowy dla podatników VAT już od lipca 2024 r. Od 1 stycznia 2025r. obejmie wszystkich przedsiębiorców, którzy zawierają transakcje na polskim rynku B2B (business to business) - a więc między firmami. Jak obowiązkowy KSeF wpłynie na dotychczasowe obowiązki sekretarek i asystentek? Czytaj dalej!

Cyfrowa transformacja sekretariatu - jak mpSekretariat zrewolucjonizuje zarządzanie korespondencją
Cyfrowa transformacja sekretariatu - jak mpSekretariat zrewolucjonizuje zarządzanie korespondencją

W dobie cyfryzacji procesu przechowywania i obiegu dokumentów elektroniczne zarządzanie korespondencją firm i instytucji administracji publicznej staje się standardem. Tym bardziej, że tradycyjne metody przechowywania i organizowania dokumentów są nie tylko nieefektywne, lecz także utrudniają spełnianie wytycznych w zakresie bezpiecznego przechowywania i udostępniania danych. Program mpSekretariat z modułem Książka Korespondencji umożliwi Ci nowoczesne i bezpieczne zarządzanie korespondencją.

Jak prowadzić profesjonalny sekretariat – oprogramowanie do sekretariatu
Jak prowadzić profesjonalny sekretariat – oprogramowanie do sekretariatu

Z pełną świadomością konsekwencji tych słów powiem: Kto nie był nigdy asystentką/ asystentem, ten nie wie, czym jest prawdziwe życie, a kto prowadzi sekretariat, nie narzeka na brak adrenaliny i nudę w pracy. Aby sekretariat działał właściwe, konieczne jest wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych. Ta inwestycja na dłuższą metę obniży koszty działania przedsiębiorstwa, bo usprawni obieg informacji i kontrolę realizacji zadań firmy. Poza tym nie da się dobrze prowadzić sekretariatu bez odpowiednich narzędzi. Dlaczego? Bo zakres realizowanych przez asystentów zadań jest ogromny i nie uda się wspierać innych bez uprzedniego uzyskania odpowiedniego wsparcia.